Меню
Погода
Календар
«    Червень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Друзі сайту
Архів
Червень 2018 (4)
Травень 2018 (5)
Квітень 2018 (3)
Березень 2018 (3)
Лютий 2018 (4)
Січень 2018 (3)


Немирів РУЮ інформує


Автор: admin       Дата: 13-01-2016       Категорія: Новини       Переглядів: 331     

Уряд прийняв розроблені МЮУ підзаконні акти, які забезпечать імплементацію пакету децентралізованого пакету законів.

Кабінет Міністрів у ході свого засідання підтримав розроблені Міністерством юстиції підзаконні акти, яка забезпечать імплементацію пакету законів щодо децентралізації та демонополізації послуг із реєстрації майна та бізнесу.

Про це сьогодні в ході засідання Уряду повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.

«Сьогодні український Уряд прийняв усі необхідні підзаконні акти, розробником яких був Мін’юст, які забезпечать з 1 січня 2016 року реалізацію повного комплексу реформ щодо децентралізацій та демонополізації послуг із реєстрації майна і бізнесу», - зазначив очільник Мін’юсту.

За його словами прийняті документи повністю приводять у відповідність до прийнятого парламентом пакету законів усі підзаконні акти.

«З 1 січня нового року кожна міська рада, кожна об’єднана громада зможуть надавати ці сервіси, отримувати кошти до свого місцевого бюджету, а українці отримають якісний, небюрократичний, некорумпований сервіс у цілій низці нових точок надання адміпослуг», - наголосив Міністр юстиції.

Водночас він нагадав, що 13 грудня Верховна Рада прийняла великий пакет законів, які реформують систему сервісів і реєстрації бізнесу та нерухомості. Це була спільна робота членів Парламенту та Уряду, представників експертного і громадського середовища.

«Міністерство юстиції першим з інших центральних органів виконавчої влади повністю відмовилось від реєстраційних повноважень і передали їх місцевим органам влади і нотаріусам. Ми запровадили цілу низку електронних сервісів, які були закріплені на рівні законів. Була запроваджена система екстериторіальності і максимально спрощеного порядку подання документів під час отримання сервісу з реєстрації бізнесу і нерухомості», - поінформував членів Уряду Павло Петренко.

Він також зауважив, що відповідно до прийнятих законів нотаріуси почали надавати такі сервіси з 21 грудня. За тиждень роботи українці отримали у нотаріусів більше 5000 сервісів.

При цьому українці можуть самі обирати того реєстратора і те місце, де вони отримають послугу. Це може бути один із 7000 приватних нотаріусів, центр надання адмінпослуг, створений при органах місцевого самоврядування, акредитовані суб’єкти, які можуть створювати обласні державні адміністрації у формі держпідприємств.

«Там де є конкуренція і багато можливостей отримати сервіс – там немає корупції. Український громадянин, який має право вибору, ніколи не піде до корумпованого чиновника», - заявив Міністр юстиції.

На його переконання, завдяки цим законам Україна наступного року суттєво підніметься у рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business, адже затверджені новації оцінені, як одні із найпрогресивніших у світі в сфері реєстрації бізнесу та нерухомості.

 

Мінюст відкрив доступ до реєстру актів цивільного стану для детективів НАБУ.

Сьогодні в Центрі підготовки кадрів Міністерства юстиції пройшла навчання перша група детективів Національного бюро розслідування, яким Мін’юст відкрив доступ до Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Про це повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.

«Сьогодні фахівці Міністерства юстиції проведуть тригодинний навчальний курс із користування реєстром актів цивільного стану для детективів Національного антикорупційного бюро. Детективи отримають навички роботи з базами даних, які використовуватимуться у розслідуванні корупційних злочинів», - зазначив Павло Петренко.

За його словами, даний реєстр є найповнішим серед усіх реєстрів, якими опікується Мін’юст. Він містить оцифровану інформацію про громадян України, їхні родинні зв’язки, зміну прізвища, укладання шлюбу чи розлучення з 1936 року.

«Закликаю детективів відповідально і виключно в робочих цілях використовувати інформацію з реєстру, адже вона має персональний характер», - наголосив Міністр юстиції.

Він також зауважив, що Міністерство юстиції гарантує позитивну співпрацю у напрямку підключення бюро до всіх без виключення реєстрів і баз даних, які оперуються міністерством.

«Ви вже маєте доступ до реєстру бізнесу та нерухомості. Від сьогодні ви так само підключені до реєстру актів цивільного стану. Одразу після нового року ми підключимо детективів до спадкового реєстру та реєстру доручень. Тож, фактично, ви матимете доступ до всіх основних баз даних, які нині є в країні і оперуються Міністерством юстиції», - додав Павло Петренко.

Голова Національного антикорупційного бюро України Артем Ситник у свою чергу зауважив, що детективи НАБУ будуть єдиними представниками правоохоронних органів, які матимуть доступ до даних з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

«Це дуже важливий реєстр, адже він дасть можливість виявляти пов’язаних осіб. Наші чиновники, на жаль, на себе рідко що реєструють. Вони реєструють на підставних осіб, на родичів. І цей реєстр сприятиме виявленню таких пов’язаних осіб», - сказав очільник НАБУ.

Він також подякував Міністру юстиції за конструктивний підхід у роботі з підключення детективів до реєстрів.

«Наші органи, окрім Міністерства юстиції, дуже важко діляться своїми реєстрами, хоча це прямо прописано в законі про Національне антикорупційне бюро», - зауважив Артем Ситник.

 

 

З метою підвищення ефективності роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану та якості обслуговування громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану Міністерством юстиції на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.06.2015р. № 669-р. з 07 вересня 2015 року запроваджено пілотний проект, завдяки якому фізичні особи можуть подавати заяви до відділів державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

 

Станом на сьогоднішній день до пілотного проекту у Вінницькій області залучено відділ державної реєстрації актів цивільного стану Вінницького міського управління юстиції.

 

Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», адреса якого dracs.minjust.gov.ua, є офіційним сервісом щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та є доступним усім користувачам мережі Інтернет.

 

Через веб-портал фізична особа може подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану наступні заяви: про державну реєстрацію шлюбу, про державну реєстрацію розірвання шлюбу, про державну реєстрацію зміни імені, про внесення змін до актового запису цивільного стану, їх поновлення та анулювання, про повторну видачу свідоцтв та витягів з державного реєстру актів цивільного стану громадян, або звернення щодо їх формування.

 

Вищенаведені заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаним під час її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

 

Подання до відділів ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

 

Водночас, даним програмним забезпеченням передбачена можливість здійснювати сплату державного мита за послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, плату за послугу щодо видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян , а також оплату платних послуг, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану.

 

Використання веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» якомога більшою кількістю громадян сприятиме  належній організації роботи відділів ДРАЦС з ефективного та оперативного їх обслуговування, у тому числі зменшенню черг через можливість для громадян відвідувати відділ у призначений для них час.

 

 

Формування негативного ставлення до корупції

            Одним з найбільш істотних чинників у подоланні корупції є ставлення населення до цієї проблеми.          

Потребують уваги заходи, пов’язані з активізацією участі населення в інформуванні органів, уповноважених на боротьбу з корупцією, про відомі їм факти корупції. Частка такого населення є невеликою, зокрема з огляду на високий ступінь лояльності населення до корупції, засудження фактів повідомлень про корупцію як поведінки, яка суперечить етичним нормам, низький рівень довіри до діяльності правоохоронних органів, зневіру в ефективності антикорупційних заходів, страх бути покараним за повідомлення про підозру в корупції.

Сутність антикорупційного законодавства полягає в тому, щоб обмежити, нейтралізувати чи усунути фактори корупції, чітко визначити ознаки корупційних правопорушень. У статті 21  закону України «Про запобігання корупції» визначено наступну участь громадськості в заходах щодо запобігання корупції. Дослівно:

 

            1. Громадські об’єднання, їх члени або уповноважені представники, а також окремі громадяни в діяльності щодо запобігання корупції мають право:

 1) повідомляти про виявлені факти вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, реальний, потенційний конфлікт інтересів спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії корупції, Національному агентству, керівництву чи іншим представникам органу, підприємства, установи чи організації, в яких були вчинені ці правопорушення або у працівників яких наявний конфлікт інтересів, а також громадськості;

 2) запитувати та одержувати від державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації", інформацію про діяльність щодо запобігання корупції;

 3) проводити, замовляти проведення громадської антикорупційної експертизи нормативно-правових актів та проектів нормативно-правових актів, подавати за результатами експертизи пропозиції до відповідних органів, отримувати від відповідних органів інформацію про врахування поданих пропозицій;

 4) брати участь у парламентських слуханнях та інших заходах з питань запобігання корупції;

 5) вносити пропозиції суб’єктам права законодавчої ініціативи щодо вдосконалення законодавчого регулювання відносин, що виникають у сфері запобігання корупції;

 6) проводити, замовляти проведення досліджень, у тому числі наукових, соціологічних тощо, з питань запобігання корупції;

 7) проводити заходи щодо інформування населення з питань запобігання корупції;

 8) здійснювати громадський контроль за виконанням законів у сфері запобігання корупції з використанням при цьому таких форм контролю, які не суперечать законодавству;

 9) здійснювати інші не заборонені законом заходи щодо запобігання корупції.

 2. Громадському об’єднанню, фізичній, юридичній особі не може бути відмовлено в наданні доступу до інформації стосовно компетенції суб’єктів, які здійснюють заходи щодо запобігання корупції, а також стосовно основних напрямів їх діяльності. Така інформація надається в порядку, встановленому законом.

            3. Законопроекти та проекти інших нормативно-правових актів, що передбачають надання пільг, переваг окремим суб’єктам господарювання, а також делегування повноважень державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування, з метою їх громадського обговорення розміщуються на офіційних веб-сайтах відповідних органів невідкладно, але не пізніше ніж за 20 робочих днів до дня їх розгляду з метою прийняття.

            4. Державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування узагальнюють результати громадського обговорення законопроектів та проектів інших нормативно-правових актів, передбачених частиною третьою цієї статті, та оприлюднюють їх на своїх офіційних веб-сайтах.

           Створення спеціальних умов, які сприятимуть зміні суспільного уявлення про повідомлення про факти корупції, є одним із пріоритетів антикорупційної політики держави. Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції перебувають під захистом держави.

Примітка: роз’яснення підготовлено з урахуванням змін, внесених згідно із Законом від 25.12.2015 № 928-VIII.

 

Немирівське районне управління юстиції


 (голосів: 0)
__________ _a____________ __________ ______ ____ ______ ______________ __________ ________ ______ ________ _____ ________ _______ _____ _________ ____ ______ _____ ______ ___ __________ ____ _______ ______ ______ ______ ________ ______ ____ ________ ____ ________ _______ ______
Користувач
Логін :
Пароль :
Органи влади
Статистика