Меню
Погода
Календар
«    Січень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Друзі сайту
Архів
Січень 2018 (1)
Грудень 2017 (6)
Листопад 2017 (11)
Жовтень 2017 (6)
Вересень 2017 (5)
Серпень 2017 (1)


Немирів РУЮ інформує


Автор: admin       Дата: 23-12-2015       Категорія: Новини       Переглядів: 247     

Ганна Онищенко представила концепцію створення

Національного контактного центру.

 

3 грудня, під час брифінгу Міністр Кабінету Міністрів України Ганна Онищенко представила Концепцію створення Національного контактного центру, яку було схвалено вчора під час засідання Уряду.

 

Міністр нагадала, що вже не один рік функціонує державна установа «Урядовий контактний центр», звернувшись до якої за єдиним номером 0-800-507-309 або зайшовши на єдиний веб-сайт www.ukc.gov.ua, можна отримати кваліфіковану консультацію. Національний контактний центр заплановано створити на базі існуючого Урядового контактного центру.

 

«На сьогодні Урядовий контактний центр обслуговує всі органи виконавчої влади. Ідея створення Національного контактного центру – поступове розширення тих органів державної влади, до яких можуть направляти свої звернення громадяни через єдиний контактний центр. На першому етапі ми плануємо долучити Адміністрацію Президента, Верховну Раду, державні колегіальні органи, а в подальшому – органи місцевого самоврядування. Якщо говорити цифрами – то заплановано близько 13 тисяч суб’єктів, до яких можна буде звернутися через НКЦ»,  - зазначила Ганна Онищенко.

 

Крім того, Міністр повідомила, що Секретаріат Кабміну, спільно з Держагентством з питань електронного урядування та Урядовим контактним центром планують розширити кількість каналів взаємодії з громадянами.

 

            «Крім єдиного телефонного номера та єдиного веб-порталу, де можна залишити свої звернення, ми пропонуємо створити два додаткових канали зв’язку – перший - мобільний додаток, який безкоштовно можна буде завантажити на телефон чи планшет і, відкривши, зареєструвати  своє звернення до будь-якого органу. Другий – використання геоінформаційних систем, який дозволятиме отримувати інформацію з прив’язкою до карти України – в он-лайні можна буде дізнаватися інформацію про стан розгляду того чи іншого звернення у відповідному регіоні, проаналізувати на якому етапі вирішення тих чи інших проблем», - поінформувала Міністр.

 

 

Дієві кроки Міністерства юстиції України до реформування органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.

 

26 листопада 2015 року Верховною Радою України  прийнято у другому читанні розроблений Міністерством юстиції України за участі представників всіх фракцій коаліції та громадських активістів пакет законів із децентралізації. Прийняття цих законів завершило одну з найбільших реформ Уряду та спричинить суттєвий прогрес у процесах децентралізації та демонополізації реєстраційних послуг. Законами вводиться багато новацій, які передбачають повну відмову Мін’юсту від функцій реєстрації, передачу повноважень і грошей на місця, запровадження електронних сервісів, і найголовніше -  створення конкуренції в сфері реєстрації.

 

Вже з 1 січня 2016 року планується здійснити передачу повноважень з реєстрації бізнесу та нерухомості органам місцевого самоврядування, об’єднаним територіальним громадам, місцевим адміністраціям й центрам надання адмінпослуг. Окрім того, право надавати такі сервіси отримають 7000 нотаріусів.

 

При цьому, головним завданням реформи буде демонополізація послуг, аби українці самі могли обирати, де вони отримуватимуть послугу швидше і якісніше.

 

Прийняті закони запроваджують принцип екстериторіальності, уніфікують і спрощують процедури реєстрації юридичних осіб і громадських формувань.

 

Завдяки прийняттю цих законів українці отримають якісний і комфортний сервіс без черг та хабарів.

 

 

Проставити апостиль відтепер можна значно оперативніше.

З 20 листопада 2015 року змінено порядок його проставлення на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України. Новий порядок дозволяє робити це через відділи державної реєстрації актів цивільного стану територіальних управлінь юстиції.

Відтепер громадяни, яким необхідно проставити апостиль на документах, що видані органами державної реєстрації актів цивільного стану, судами та нотаріусами, з метою їх подальшого використання за кордоном, мають можливість проставляти апостиль на документах, не відвідуючи місто Київ та, не звертаючись, до посередників.

Для цього, громадянин повинен пред’явити до відділу державної реєстрації документ, що посвідчує його особу, відповідні документи для проставлення апостиля та документ про оплату за проставлення апостиля.

Заява формується та реєструється виключно за наявності документа про оплату послуги з проставлення апостиля.

Слід зазначити, що наказом Міністерства юстиції України від 18.12.2003 № 161/5 «Про розмір та порядок оплати послуг за проставлення апостиля» визначена плата за проставлення апостиля:

 

• для громадян України, іноземців та осіб без громадянства – 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн);

 

• для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян   (85 грн).

 

Від унесення плати звільняються  інваліди 1-ої і 2-ої груп, інваліди Великої Вітчизняної війни,  громадяни,  які  належать  до першої  категорії  потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі  проставляння  апостиля  на  документах,  що стосуються безпосередньо цих громадян.

Проставлення апостиля або відмова в його проставленні здійснюються у строк до 2 робочих днів;

Строк проставлення апостиля може бути продовжено до 20 робочих днів - у разі необхідності отримання зразка підпису, відбитка печатки та/або штампа, а також здійснення перевірки документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у випадках відсутності відомостей про них у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності.

Слід звернути увагу, що, якщо текст документа неможливо прочитати внаслідок пошкодження; документ написаний чи підписаний олівцем або отриманий через засоби факсимільного зв'язку;   у документі є незастережені виправлення або дописки, у проставленні апостиля може бути відмовлено. У разі відмови у проставленні апостиля плата за надання послуг не повертається.

На сьогодні, наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2015           №2268/5 визначено перелік відділів державної реєстрації актів цивільного стану України, які уповноважені на проставлення апостиля. Усього по Україні – це 340 відділів. У Вінницькій області визначено 13 відділів державної реєстрації актів цивільного стану, які уповноважені на прставлення апостиля:

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Барського районного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Бершадського районного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Жмеринці Жмеринського міськрайонного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Калинівського районного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Козятинського міськрайонного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Крижопільського районного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Липовецького районного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Мурованокуриловецького районного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Немирівського районного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Оратівського районного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по місту Хмільнику Хмільницького міськрайонного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Ямпільського районного управління юстиції у Вінницькій області

 

Відділ державної  реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області здійснює прийом документів на проставлення апостиля з понеділка по п’ятницю, інші відділи – з вівторка по суботу.

 

Для довідки: Апости́ль (з фр. apostille) – спеціальний штамп апостиляції, що засвідчує дійсність підписів, статусу осіб, печаток; підтвердження підписів і печаток на офіційних документах апостилем робить ці документи чинними в усіх країнах-учасницях Гаазької конвенції, до якої Україна приєдналась 10 січня 2002 року.


 (голосів: 0)
__________ _a____________ __________ ______ ____ ______ ______________ __________ ________ ______ ________ _____ ________ _______ _____ _________ ____ ______ _____ ______ ___ __________ ____ _______ ______ ______ ______ ________ ______ ____ ________ ____ ________ _______ ______
Користувач
Логін :
Пароль :
Органи влади
Статистика