Меню
Погода
Календар
«    Червень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Друзі сайту
Архів
Червень 2018 (4)
Травень 2018 (5)
Квітень 2018 (3)
Березень 2018 (3)
Лютий 2018 (4)
Січень 2018 (3)


Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області


Автор: admin       Дата: 27-11-2014       Категорія: Новини       Переглядів: 361     

В Немирівській ОДПІ обговорили проблемні питання оподаткування та зібрали пропозиції щодо їх вирішення

 

 Днями в приміщенні Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області відбулася особиста  зустріч в.о.начальника Немирівської ОДПІ Віталія Чуби з представниками бізнесу, які перебувають на податковому обліку в Немирівській ОДПІ.

 

Тема зустрічі : “Проблемні питання, які виникають при адміністрування податків і зборів у платників та можливі шляхи їх вирішення.”

 

На зустріч були запрошені  представники усіх сфер діяльності, які працюють і сплачують податки до Немирівської ОДПІ.

Віталій Володимирович наголосив, що сьогодні Державна фіскальна служба намагається робити все , щоб  платникам податків, створити належні умови для успішного ведення бізнесу , стабільного та справедливого податкового середовища, не   втручатися  в господарську діяльність бізнесу.

Урядом розроблена  Концепція  реформування податкової системи України, метою якої є спрощення ведення бізнесу, прозорість сплати податків.

“Однак,  питання щодо адміністрування податків  сьогодні ще виникають як у бізнесу так і в контролюючих органів  (облік платників, подача звітності, реєстрація податкових накладних, функціонування електронних сервісів тощо). Ми про них знаємо і намагаємося , на своєму рівні, їх вирішувати . Але, для нас,  в першу чергу, бізнес-кола є джерелом інформації ”,- зазначив Віталій Володимирович.

 

В ході розмови учасники зустрічі відмітили актуальність діючих електронних сервісів ДФС і висловили пропозиції  щодо розширення їх можливостей . Так представники малого бізнесу – фізичні-особи –підприємці, фермери запропонували запровадити  на веб-сайті ДФС електронний сервіс,  через який платник мав би змогу сплатити суму податкового зобов’язання зі свого рахунку на відповідний бюджетний рахунок у зручний для нього час (аналогічно терміналам, встановленим  банківськими установами). На думку учасників зустрічі також було б доцільним запровадити електронний сервіс, “Електронний податковий калькулятор”, який, з метою перевірки, допомагав би платникам, особливо тим, які тільки починають працювати, правильно обраховувати  податки , амортизаційні відрахування, тощо . 

Підприємці хотіли б користуватися сервісом, який би давав їм змогу, як роботодавцям, зареєструвати зі свого робочого місця в електронному вигляді трудовий договір із найманим працівником, не витрачаючи час на відвідування Центру зайнятості.

Обговорюючи питання щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, учасники зустрічі запропонували ДФС розробити відповідну програму ( по аналогу програми M.E.Doc-Online ) за якою, податкову накладну , виписану з порушенням Порядку її заповнення , програма не  реєструватиме в Реєстрі.

Платники плати за надра наголосили на доцільності переглянути порядок нарахування плати за надра, в сторону його спрощення , зокрема однозначного підходу до визначення показників.

Потребує , на думку присутніх, вдосконалення порядок визначення бази оподаткування , при виконанні заключних договорів з бюджетними організаціями . Адже сьогодні бюджетникам заборонено робити передоплату за поставлені товари, надані послуги, що, в умовах несвоєчасних розрахунків, приводить не тільки до” вимивання” обігових коштів підприємств-постачальників, а й сплати ними до бюджету податків з неотриманих доходів.

Щодо пропозиції Уряду запровадити обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО)для роздрібних продажів, окрім тих , що працюють на 1 групі ( ринки, виїзна торгівля), учасники зустрічі висловили однозначну думку  , якщо вводити  РРО, то без винятків. Але для цього обов’язково потрібний “перехідний період”, упродовж якого весь бізнес повинен перейти на електронну систему обліку ( з метою правильного маркування товарів, уникнення помилок у назві товарів на шляху транспортування від виробника (імпортера) до кінцевого споживача).

Обговорюючи питання Концепції реформування податкової системи, підприємці вважають, що збір з роздрібного продажу підакцизних товарів , якщо і запроваджувати , то за ставкою 1%.  Введення податку на нерухомість , у такому вигляді, який пропонується на розгляд Верховної ради, на думку учасників, може привести до “соціального вибуху”. Пільги 120 кв.м і 250 кв.м. , 370 кв.м. необхідно повернути .

Представники бізнесу озвучили своє бачення щодо вирішення інших проблемних питань, які на сьогодні  , мають місце.

Зустріч засвідчила, що між керівництвом інспекції та бізнесом  є розуміння та спільне бачення вирішення проблем, які виникають при адміністрування податків. Діалог продовжуватиметься і надалі. Адже мета у сторін одна – мир і добробут  громадян, незалежність і процвітання  держави Україна.

Усі пропозиціє та зауваження, висловлені учасниками зустрічі, узагальнені та направлені до ГУ ДФС у Вінницькій області для їх подальшого надсилання до комісії із підготовки пропозицій щодо оптимізації адміністрування податків.


 (голосів: 0)
__________ _a____________ __________ ______ ____ ______ ______________ __________ ________ ______ ________ _____ ________ _______ _____ _________ ____ ______ _____ ______ ___ __________ ____ _______ ______ ______ ______ ________ ______ ____ ________ ____ ________ _______ ______
Користувач
Логін :
Пароль :
Органи влади
Статистика