Меню
Погода
Календар
«    Січень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Друзі сайту
Архів
Січень 2018 (1)
Грудень 2017 (6)
Листопад 2017 (11)
Жовтень 2017 (6)
Вересень 2017 (5)
Серпень 2017 (1)


Немирівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Вінницькій області повідомляє


Автор: admin       Дата: 31-10-2014       Категорія: Новини       Переглядів: 347     

З початку року платники податків Немирівського району сплатили 85,4 мільйонів гривень єдиного внеску

 Надходження єдиного  внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від платників Немирівського району продовжують стабільно зростати. Так з початку року  ними перераховано  85, 4 млн.грн., або 107,3 відсотка від  доведеного завдання (додатково надійшло 5.8 млн.грн) в тому числі у вересні  надійшло  8.0 млн.грн. 

 

 Станом на 01.10.2014 року в районі  зареєстровано  3195 платників    єдиного внеску   . Відповідно до  поданих ними звітів з єдиного внеску за січень – серпень 2014 року,   середньомісячна кількість застрахованих осіб, яким нараховані виплати складає  9226..

 

Нагадаємо, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування  - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Сплачені суми єдиного внеску розподіляються засобами програмного забезпечення автоматично Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

Триває обговорення Концепції реформування податкової системи, якою передбачено зниження ставок єдиного внеску.

Інформаційно-комунікаційний сектор Немирівської ОДПІ

 

Право громадян на звернення та їх розгляд  гарантовані Конституцією

 Статтею 40 Конституції України громадянам гарантовано право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Упродовж січня-вересня поточного року  на  особистий  прийом  до посадових  осіб  Немирівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Вінницькій області звернулося 36 немирівчан, що на 10 звернень більше аналогічного періоду 2013 року.

  Звернення громадян стосувалися широкого кола питань , зокрема, порядку реалізації права на податковий кредит – зареєстровано 13 звернень  або 39% від усіх  звернень ,  особливостей сплати земельного податку – 2 (2 %),  заборгованості з єдиного соціального внеску –15 (45%), труднощів, які виникали в платників, при відправленні в електронному вигляді засобами мережі інтернет податкової – звітності 1 (1%); інформування про ухилення від сплати податків – 4 ( 12%);  роз’яснення з питань податкового законодавства – 1 (1%)  .

 Серед  36 осіб, що звернулися до Немирівської ОДПІ,  12 фізичних осіб- підприємців, 1 – учень, 1– безробітний, 3 – робітники, 19 осіб – соціальний стан яких не визначений.

На усі звернення надані  роз’яснення згідно з нормами чинного податкового законодавства безпосередньо в ході проведення особистого прийому.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Окрім усних звернень до посадових осіб інспекції ,  зареєстровано 10 письмових звернень, що на 5 звернень більше ніж в аналогічному періоді 2013 року. Усі письмові звернення розглянуті відповідно до чинного законодавства, заявникам направлені письмові відповіді.

 Повторні звернення від громадян з початку року не надходили.

Пропозицій , скарг, заяв від громадян  щодо недоліків у роботі Немирівської ОДПІ зареєстровано не було, як і  в аналогічному періоді  2013 року.

Нагадуємо, особистий прийом громадян посадовими особами Немирівської ОДПІ проводиться щоденно в робочі дні відповідно до затвердженого графіка, з яким можна ознайомитися в Центрі обслуговування платників податків за адресою вул..Шевченка, 14   м.Немирів,  Вінницької області або на сайтах органів влади району. Попередній запис на особистий прийом до керівництва проводиться за номером телефону ( 043 31 ) 22472

Звернення може бути усним чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

У письмовому зверненні зазначається прізвище, ім’я по-батькові , викладено суть порушеного питання. У випадку, якщо, порушене у зверненні питання, не є компетенцією органу до якого воно надійшло,  то в строк не більше 5-ти календарних днів таке звернення пересилається за належністю до відповідного органу чи посадової особи, про що повідомляється автору звернення. В той самий термін звернення  повертається заявнику, якщо у ньому не міститься даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення контролюючим лозаном чи його посадовою особою.

Відповідно до Закону України від 02.10.1996,  № 393/96-ВР "Про звернення громадян"(зі змінами) звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 

Інформаційно-комунікаційний сектор Немирівської ОДПІ

 


 (голосів: 0)
__________ _a____________ __________ ______ ____ ______ ______________ __________ ________ ______ ________ _____ ________ _______ _____ _________ ____ ______ _____ ______ ___ __________ ____ _______ ______ ______ ______ ________ ______ ____ ________ ____ ________ _______ ______
Користувач
Логін :
Пароль :
Органи влади
Статистика